7 Mart 2013 Perşembe

Detoks ayak bandı



Kimi insanın sahtekarlık dediği kimi insanın yararlı bulduğu ayak detoks bantlarından bende kullandım :) Gece yatarken ayak tabanının çukur bölümüne yapıştırılıyor,sabah çıkarılıyor içinde un gibi beyaz toz bulunan pedler sabah kararmış olarak karşımıza çıkıyor. Bende herkes gibi şüpheliyim tabiki içinde herşey olabilir.Örneğin nişasta terle karışınca siyah olduğunu duymuştum nişasta bile olabilir :) şüpheliyim yani,yinede geçen ay kullandım şimdi yine kullanıyorum.Geçen ay başka bir marka kullanmıştım 5 günlük vardı içinde 5 gün boyunca hep aynı renk çıktı hiç açılmadı rengi ,neyse bu ayda kullanıyorum dün gece birincisini taktım sabah kapkara çıktı oysaki diğer marka koyu yeşil gibi bir renk çıkıyordu belki marka ile ilgilidir bilemiycam.Ama geçen ay çok  uzun bir yürüyüş yapmıştım.Hiç bir yorguluk yada ağrı olmamıştı hatta sonrasında da egzersiz yapmıştım.Normalde o kadar yol yürüsem çok yorgun olurdum ve ayaklarım bacaklarım ağrırdı.Sanki hiç yürümemişim gibiydi bu gerçekten çok ilginç ama sadece ayak detoksu yaptığım hafta bu şekildeydi sonra yine aynı yorgunluk devam :) onun dışında belirgin başka birşey hissetmedim.Tekrar denemek amaçlı kullanıyorum bakalım bu sefer neler olacak daha önce kullandığım marka importance www.hepsiburada.com dan 15 tl ye satın almıştım içinde beş çift var,şimdi aldığımın markası  kinoki www.pinigo.com dan 2.90 tl ye aldım fiyatı çok uygun diye bir kaç paket satın aldım.İçinde beş çift var.
Detoks bandının iddia edilen faydaları ve yararları şunlardır:
  • Yağ hücrelerinde birikmiş toksinlerden arınmayı sağlar.
  • Sırt, baş ve boyun ağrılarına iyi gelir.
  • Kilo vermeye yardımcı olur.
  • Uykusuzluğa iyi gelir. Uyku sorunlarını azaltır.
  • Yorgunluk ve halsizliği azaltır.
  • Sinirliliği azaltır.
  • Gece iyi bir uyku çekilmesi ve rahatlamış olarak uyanmayı sağlar.
  • Vücutta birikmiş zararlı kimyasallardan arınmayı sağlar.
  • Psikolojik olarak insanı rahatlatır.
  • Dolaşım sistemini rahatlatır, kan dolaşımının düzenlenmesine yardımcı olur.
Detoks bandının yukarda bahsedilen faydaları ve ne işe yaradığı konusunda kesinleşmiş bilimsel veriler yoktur. Detoks bandı mucizevi bir şekilde tüm sorunlarınızdan kurtulmanızı da sağlamaz. Ancak detoks bandını kullanıp fayda gördüğünü ifade eden bir çok kullanıcı mevcuttur. Siz de detoks bandını deneyebilirsiniz, çok pahalı bir ürün değildir. Faydası görülürse ne ala, zararlı bir ürün değildir en azından.

1 yorum:

  1. Bende bir arkadaşımın önerisiyle aldım ve üç gündür kullanıyorum fakat hiç bir iyi durum hissetmedim...üstelik denemek için bugün birinin ucunu ıslattım aynı ayağa yapıştırıldığında olduğu gibi rengi anında yeşillendi..yani bence ayaktaki ter ile ıslanınca içindeki madde renk değiştiriyor..çektiğimiz kokusuda cabası..gece boyuncada huzursuz olup uykuya geçmemi engelliyor üstelik..rahatlamaktan çok rahatsız oldum..Benim kullandığımda hepsiburada.com dan aldığım KINOKİ marka
    ..

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı