22 Ocak 2013 Salı

Bioderma Hydrabio Serum 40 ml Nemlendirici



 
Kendime nemlendirici krem bulmakta çok zorlanıyordum ta ki Bioderma Hydrabio Serum ile tanışana kadar gerçekten çok etkili ve alerji yapmayan bir nemlendirici anında cilt tarafından emiliyor asla yağlı bir his bırakmıyor.O kadar çok nemlendirici denedim ki artık umutsuz olduğumu düşünüyordum .Bir alışveriş sitesinden aldığım ürünler yanında numune olarak serçe parmağım boyunda Bioderma Hydrabio Serum gönderene kadar.Sürer sürmez cilt tarafından emiliyor ve sonuç harika o küçük numuneyi 10 gün falan kullandım sadece yanaklarıma sürdüm gerçekten harika yüzüm neme doydu ve  aydınlandı evet yanlış okumadınız aydınlandı tesadüfmü bilmiyorum yazın tam elmacık kemiklerimin üzerinde güneş lekesi oldu önceki seneden kalan da vardı üstüne yeniside eklendi özellikle sağ elmacık kemiğimin üstünde tam B harfi şeklinde bir leke ne yapsam geçmedi.İşte artık o lekeler yok süper bir his tavsiye ederim.Numune ürün bitince yenisini aldım.Ambalajı resimlerde görüldüğü gibi fısfıslı çok şık ambalaj 40 ml sadece yüzüme kullanıyorum neredeyse bi ay oldu halen kullanmaktayım.Makyaj altına,gece yatarken ,gündüz herzaman kullanılabilir bir nemlendirici bundan sonra başka bir nemlendirici kullanıcamı sanmıyorum :) jel kıvamında bu nemlendiricinin fiyatı:54tl


Bioderma Hydrabio Serum 40 ml

Çok Kuru ciltler için yenileyici ve aydınlatmaya yardımcı serum



Gün içinde maruz kalınan soğuk, stres ve kirlilik sonucu nemliliğini ve parlaklığını kaybeden cildi derinlemesine nemlendirir.

Aquagenium® patenti içeren bu konsantre ürün, cildin su tutma kapasitesinin artırılmasına destek olur.

Cildin üst ve alt katmanlarını nemlendirerek cilt yüzeyinin nemli kalmasını sağlar.

Uzun süreli nemlendirme etkisi ile cildi rahatlatır, esneklik ve parlaklığının
yeniden kazanılmasına destek olur.

Akışkan dokusu ile ideal bir makyaj tabanı oluşturur.

Hydrabio Milky Cleanser, Hydrabio H2O ya da Hydrabio Tonique ile temizlendikten ve Hydrabio Tonique ile önceden temizlenmiş yüz ve boyun bölgesine sabah ve akşam uygulanabilir.

Hydrabio Serum, tek başına ya da Hydrabio Rich Cream, Hydrabio Light Cream, Hydrabio Bonne Mine ürünlerinden herhangi biri uygulanmadan önce kullanılabilir.

Özellikleri:
Parfümlü formüle sahiptir. Hipoalerjeniktir. Komedojenik değildir.

2 yorum:

  1. Bu ürüne bende aşık oldum mükemmel. Acaba yazın cildim karma kullansam bunaltır mı

    YanıtlaSil
  2. hiç bunaltmıyor çok hafif anında emiliyor sanki cildine su sürmüşsün gibi o kadar hafif çok güzel yapmışlar harika bir nemlendirici

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı