23 Ocak 2013 Çarşamba

Sensibio DS+ Cream 40 ml

 
 
Sensibio DS+ Cream 40 ml - Kızarıklık ve Skuamlardan Şikayetçi Ciltler İçin Bakım Kremi:
Çocukluğumdan beri pullananan cilde sahip biriyim.Doktorların verdiği krem bir süre sonra tekrar etmesine neden oluyor.Böyle cilt problemi olanlar bilir kapatıcı sürünce bile kapanmıyor hatta daha kötü oluyor.Sonunda bir sitede bu kremi gördüm Skuam nedir diye araştırdım (bu arada skuam diye google da arayınca çok acayip kötü resimler çıkıyor sanırım en kötü durumda olanların resimleri koyuyorlar )
"SKUAM: Bilindiği gibi stratum korneum tabakasını oluşturan hücreler keratin denilen bir proteinle doludurlar ve hücre çekirdeklerini kaybetmişlerdir. Parakeratoz denilen bir durumda stratum korneum tabakasındaki hücreler keratinle dolmazlar ve çekirdeklerini kaybetmezler. Bu hastalıklı bir durumdur. Parakeratoz sonucu deride oluşan lezyonlara skuam denir. Skuamlar deri yüzeyinden pul-kepek biçiminde ayrılırlar.Psoriazis, egzema, lösemi, Hodgkin hastalığı ve öteki bazı hastalıklar skuamlara neden olurlar.." cildime iyi gelebilir diye düşündüm.O kadar krem denedim :) birde bunu deneyeyim dedim.Sürer sürmez bir rahatla oldu cildimde hoşuma gitti krem yarıya falan gelince yüzümdeki pullanma yok oldu. Pullanma yok olunca kremi bıraktım yaklaşık 2 ay geçti halen pullanma falan yok inanılır gibi değil ne zaman tekrar pullanmaya başlar bilrmiyorum belkide bir daha hiç olmaz bunu zaman göstericek ama böyle egzama yada pullanma türü cilt hastalıkları  olanlara tavsiye ederim....Neredeyse1 yıl sonra: Neredeyse bir yıl olacaktı ama pullanma oldu,tekrar sürdüm ama yinede çok iyi normalde doktorların verdiği kortizonlu kremleri sürdükten 1 ay sonra yeniden pullanma oluyor.

Ürün Bilgisi:

Bioderma Sensibio DS+ Cream 40ml



Kızarıklık ve Skuamlardan Şikayetçi Hassas Ciltler İçin Bakım Kremi



Özellikle yağlı ve tahriş olmuş bölgelerde (burun kenarları, kaş üzeri, alın ve çene) gözlemlenen kronik kızarıklık ve skuamların giderilmesine, içeriğindeki klimbazol ve pirokton olamin ile destek olur.

İçerdiği palmiye yağı ile cildi yatıştırır ve kızarıklığın azalmasına yardımcı olur.

Sensibio DS+ Cream, Günde bir veya iki kez Sensibio H2O ya da Sensibio DS+ Foaming Gel ile temizlenmiş cilde uygulanabilir.

Pullu kafa derisine sahip yetişkinler temizleme ve kerato düzenleme özelliğine sahip olan Nodé DS+ şampuanı kullanabilirler.

Özellikleri:
Parfümsüz formüle sahiptir. Parfümsüz formüle sahiptir.Yetişkin ve bebeklerde kullanıma uygundur.

İçerik:
WATER (AQUA), COCOS NUCIFERA (COCONUT) OIL, PROPYLENE GLYCOL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, DIMETHICONE, GLYCYRRHETINIC ACID, SOR-BITAN SESQUIOLEATE, CLIMBAZOLE, PIROCTONE OLAMINE, GLYCERYL UNDECYLENATE, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, CETYL ALCOHOL, CARBOMER, SCLEROTIUM GUM, SODIUM HYDROXIDE, PHENOXYETHANOL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı