22 Ocak 2013 Salı

Nuxe Eau Demaquillante Micellaire aux Petales de Rose 100 ml - Gül Yaprağı Makyaj Temizleme Suyu






Hassas cilt için makyaj temizleme sütleri ,losyonları ... neler kullanmadımki  hepsi çok iyi markalar ama hiç birini beğenmedim bu kozmetik ürünlere verdiğim parayı hiç birşeye vermedim ve cildime uymadığı için sonunda hep birine vermek zorunda kaldım.Daha önce gördüğüm ama hiç kullanmadığım Nuxe marka Gül Yaprağı Makyaj Temizleme Suyu işte bu marka göz çevresi dudaklar tüm yüz için bu yüzden çok kullanışlı,paraben içermiyor.Kıvamı su şeklinde gerçekten çok başarılı bir ürün çok beğendim hem makyajı temizliyor hem cildi rahatlatıyor.Birkaç kez kullandım bundan sonra makyaj temizleyici buldum diyebilirim :)

EAU DEMAQUILLANTE MICELLAIRE AUX PETALES DE ROSE
Makyaj Temizleme Suyu
Yüz, göz çevresi ve dudaklar için hassas temizleme sağlayan makyaj temizleme suyu. Misel formül ve içeriğindeki çiçek suları ile cildi yumuşatır. Pamuk yardımıyla uygulayın. Durulama gerektirmez. Paraben içermez.


Tek bir dokunuşla yüzünüz, göz çevreniz ve dudaklarınızı suya dayanıklı makyaj dahil tüm makyaj kalıntılarından arındırırken, nemlendirir ve dengeler. Yüksek toleranslı, kokusuz ve alkolsüz formülü, fizyolojik pH seviyesine sahiptir. Kontak lens kullananlar için uygundur.

Cildiniz tamamen temizlenmiş, ferahlamış, dengelenmiş ve nemlenmiş hisseder.

Kullanım Şekli:

Pamuk yardımıyla tüm yüzünüze ve boynunuza uygulayın. Durulama gerektirmez

Nuxe Paris ürünleri cildinize doğal çözümler sunar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı